Re: [Debienna] Release Party

  • From: Gerfried Fuchs <rhonda AT deb.at>
  • To: debienna AT lists.debienna.at
  • Subject: Re: [Debienna] Release Party
  • Date: Tue, 8 Feb 2011 13:17:16 +0100

* Andreas Fleckl
<andreas.fleckl AT keisanki.net>
[2011-02-08 14:10:38 CET]:

> dann fahr ich wieder testing +bleeeding edge apt pinning

Will's ja nur gesagt haben. ;) Ich überlege, das Paket in
squeeze-backports zu pflegen. Aber dazu müsste es erst mal wieder nach
wheezy reinrutschen, was durch den RC-Bug verhindert wird ...

Schwierig, schwierig. :)
"What are the differences between Mark Zuckerberg and me? I give private
information on corporations to you for free, and I'm a villain.
Zuckerberg gives your private information to corporations for money and
he's Man of the Year." -- Julian Assange